11 januari, 2009

Idébok



Här samlar jag mina idéer som rör hemmet. Det kan vara allt ifrån möbler man kan göra själv till formmönster jag sett eller kommit på. Bara massa saker som gör mig inspirerad.
Här får tidningsurklipp trängas med egna skisser.
Eftersom teckning och skapande hör till mina favoritgrenar så får detta ta ganska STOR plats i mitt liv. Har så länge jag kan minnas alltid tecknat och gjort små gulliga kort till mamma osv. Men då konkurrensen är så hård inom reklam-/designvärlden har jag inte satsat på den inriktningen som yrke utan behållt det som intresse "på sidan av".
Tog däremot vatten över huvudet och genomförde en distanskurs på reklamskolan Berghs då sonen var nygjord. VÄLDIGT roligt och utvecklande men tyvärr för mycket arbete tillsammans med mitt nya jobb som mamma...
Jag ångar verkligen ingenting! Jag är otroligt tacksam för allt jag fyllt mitt liv med och det ska bli spännande att se vad som komma skall...

3 kommentarer:

Aspliden111 sa...

Himmel och pannkaka så fin brädan var! Kunde inte hålla mig utan slet upp paketet på Konsum och alla som var där tyckte likadant!
Super nöjd och tuuusen tack!
Kramen Ylva

Wilma sa...

Välkomna hem från storstaden!

Knäppt, stod att du hade ett nytt inlägg som heter Receptbok, och när jag klickade på din länk så stod det först att bloggen inte existerade längre...uppdaterade och då fanns bloggen där, men inget Receptboks inlägg... bara det förra Idébok...
Fattar nada???

Fru Bes Blogg sa...

hej anna!

Du har nåt att hämta hos mig :-)

/Fina