04 januari, 2009

Älsklingen fick denna i födelsedagspresent! Av sin mamma och pappa.
Syntes det från andra sidan älven?

Visst är det vackert.

Vi var tvungna att ta på oss scoteroverallerna och ge oss ut i kylan för att beundra gården med sprakande eld framför huset. Så himla vackert! Tack så hemskt mycket!

Nu ska vi ut i vår Tomteverkstad och slipa nya brädor. Vår nya form på Arvslindehästen ska Ni snart få skåda... De ska också få sig en duvning av slipen och penseln. Roligt så in i bomben!


Ha en skön söndag!

6 kommentarer:

Anne sa...

Ser med spänning fram emot att få se dina hästar.

Skynda, skynda...

Kram Anne

Anonym sa...

Jag är imponerad av dina hästar. Vad kostar dem?
Är det normal "dala"häst storlek?
Vad kostar brädorna?

Ha en underbar dag i vintervädret.

Kramar @nette

Anna sa...

Hästarna kostar 160 kr och specialbeställda (med t ex namn) 180 kr.
De är ca 17 cm i mankhöjd.
Brädorna kostar 250 kr för dem som är nästan 1m långa. Det är så klart möjligt att beställa med egen text.
Jag var in hor Dig idag...
Hej svejs
/Anna

Fru Bes Blogg sa...

men shit vad du är händig då!! vilka fina hästar! jag har tyvärr redan bestält brädorna, jag visste inte att du gjorde några. Men nu vet jag till nästa gång :-)

/Fina

Anonym sa...

hej vännen.
ett riktigt gott nytt år på er uppe i skogen.
kramar i massor från oss i Romme..

Aspliden111 sa...

Dammråttor, folk och fä är väl förberedd på brädans ankomst, vi riktigt kan se den framför oss i hallen, fotar sen och skickar. Vi lovar att ta väl hand om den!
Kram på er!