28 januari, 2009

Den som väntar på nåt gott..


En ny idé som kommit till...

Jag har något att se fram emot.
I morgon kommer mina älskade Konstskoleflickor. Som vanligt blir det mycket och god mat, med en smarrig paj till kaffet.
Jag tänkte göra en gammal favorit, Italiensk kycklingsoppa. Mums! Det var den rätt vi åt första gången vi träffades hos mig, vilket måste ha varit -02 (eller hur, tjejer?!). Den får nu kliva in som en favorit i repris. Jag hoppas lilla och stora Kärleken tycker att den är lika god.


...
..här har Ni mitt bästa tips på "hudvårdsserie"...! Endast 1540:- för ALLA fem produkter, som dessutom räcker i evighet. Behöver jag nämna att det är Aloe Vera..?
Min mammas nya favorit!

2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Vilka fina brädor! Den med Godnatt tyckte jag speciellt mycket om. supersnygg!

I söndags gjorde jag din hallonpaj och den blev ju riktigt smaskig men jag måste ha klantat till mig på något vis för smeten var ju helt rinnande och det antar jag att den inte skulle vara... Har jag vispat för dåligt eller var det bara det att jag fick lov att ta lätt creme fraiche för jag bara hade det hemma...

Anonym sa...

Åh vad fin den blev Anna!!

Jag kommer med en beställning så snart jag flyttat och vet var jag ska placera dem!!

Åh vad du smittar av dig jag vill oxå pyssla!

Kram