16 januari, 2009

Nygjort!

Nu har det producerats i Arvslindan, må Ni tro!
Här kommer en kundbeställning som ska till Falun med texten;
"Kärleken ser inte med ögonen - utan med själen".

Det är några som har beställt brädor fast valt sitt eget favorit-ordspråk på. De flesta har dock valt en av mina favoriter som är;
"Lyckan är inte en station man kommer till
- utan ett sätt att färdas".



Här kommer ett till alster jag gjorde idag...
Denna bräda var faktiskt tänkt till ovanstående kund men var inte nöjd med formen på brädan, så jag gjorde en till vår hall som är under renovering (mindre aktivt) men ganska klar i tanken...
Eller kanske kommer nya idéer i morgon??

Är det kvinnligt, mån tro, att en HELT NY idé kan komma fram
under natten och få den gamla ritningen att framstå som oseriöst telefonkludd. Min kära sambo står då lika förvånad och chockad
varje gång jag häver ur mig nya förslag.
I hans värld var det bokat och klart och i min värld
- förstadiet till förslagsstadiet... Oj då!

Har faktiskt slipat och målat på något annat också..!!
Men nu börjar klockan bli mycket och ljuset är inte det bästa
att fota i, så det får vänta.

God natt, allihop!
PS Kolla in på Aspliden111 så får Ni se hur hennes bräda blev...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Nu har jag hittat till din blogg =)

Vad du är pysslig och duktig!!! SÅ mycket fina grejer :)

Hoppas att allt är bra med er!

Ska fortsätta att följa dig i bloggen!

Många KRAMAR till dig och din familj

/Malin Blomberg
www.modeshow.se

irma´s uthus sa...

Hej!
Skickade en lååång kommentar nyss, men den gick nog inte fram :-( förb..dator. Provar igen. Vad kul att du hittade mej!
Fina brädor :-)
kram irene