15 januari, 2009

Utmärkelse



Jag har fått en utmärkelse av en väldigt gullig tjej!

Den kommer från Fru Bes Blogg som jag redan har på listan där de jag läser flitigt finns.
Hon har en personlig blogg som är kul att följa. Hon är dessutom, precis som jag, beroende av den "Gula dunken" fylld med Aloe Vera! Vi arbetar t o m i företaget båda två som återförsäljare.
Se mer om Forever i högerspalten...


Annars är reglerna enligt följande:

  • Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg
  • Länka till den person som Du fick den ifrån
  • Nominera minst sju andra bloggare
  • Länka till dem i inlägget
  • Lämna meddelanden på de nominerades bloggar

De bloggar jag vill ge UTMÄRKELSEN till är...

Jag har själv nyligen börjat blogga men har under en lååång tid följt dessa bloggar slaviskt men under tystnad... Så jag passar på att TACKA Er för all inspiration jag fått!


Nu blir det Er uppgift att ta fram 7 av Era favoriter!

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va glad jag blir! Tusen tack för det och din rara kommnentar!!! Vilka vackra hästar, brädor och även målning på sopkvastar du gör!

Varmt välkommen till bloggvärlden! Mari.

Fru Bes Blogg sa...

Tack va gullig du är! Jag blir lite rosig om kinderna:-)

/Fina

Unknown sa...

Hej!

Hittade hit med hjälp av Utmärkelsen och Svammel och Mys. En sån fin blogg du har och händig är du också, fina hästar och skyltar du lagar. Kika gärna in på mosters inredningsbod om du har tid.

Kramis,

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej hopp!

Å tusen tack du underbara människa! Å vad glad jag blir att du tänkte på mig! Och i så fint sällskap sen...

En jättekram ska du ha!

Hanna