27 januari, 2009

"Damernas Afton"



Nu har det producerats i Arvslindan igen! Har gjort ett par mindre varianter av brädor. En med texten "Välkommen" och en med "God natt & sov gott". Dessa är ca 40 cm långa och kostar 150 kr. Dessa gjordes i all hast eftersom jag och mamma skulle vara med som utställare på "Damernas Afton" som anordnades i Gagnef.



Under kvällen hade vi dels mina alster Arvslindehästar och Ordspråksbrädorna men även Aloe Vera från Forever. Eftersom det var mingel under kvällen så passade jag på att bjuda på en hutt färskpressad Aloe Vera, för den vågade.
Det är förvånansvärt många som fortfarande inte känner till drycken. Men jag jobbar för att ändra på det...
Vårt nya koncept är faktiskt en höjdare! Jag säger bara V.I.P. Värdinna... önskar själv jag fick bli det...! Jag återkommer med mer information om det konceptet vid senare tillfälle.



Jag ÄLSKAR såna här tillställningar! Man får träffa nya människor och se gamla bekanta, jag har VÄRLDENS BÄSTA JOBB!

1 kommentar:

Anne sa...

De känns som om du bubblar i hela kroppen av lycka och nöjsamhet över ditt jobb, det du åstakommer och skapar. Suger åt mig lite av det.

Många kramar Anne