19 mars, 2009

Arvslindehästar



Nu går det undan.
Det var som värsta tomteverksta´n igår.
Här ska tillverkas Arvslindehästar!



Nu är det drygt en vecka kvar till öppning av Sifferboden då hästarna ska få vara med. De kommer då som vanligt att finnas i svart eller vitt och med mönster i gulockra och man i jute.



Har förstått att det kommer att bli en välbesökt invigning och jag ser verkligen fram emot att få stå där i vimlet. Kommer försöka att finnas på plats under hela öppettiderna både fredag och lördag och jag hoppas att Ni kommer och njuter med mig!

2 kommentarer:

Aspliden111 sa...

Tyvärr kommer vi inte och njuter men önskar dig lycka till!
Kolle in vad jag fyndat idag förresten, är såå himla glad!!

Kram kram

Sanna sa...

Hej Anna, vad kul att du hittade till min sida. Visst ska det bli spännande å va med på invigningen, hoppas det kommer mycket folk.Tack för att du tycker om våra grejer vi gör.Måste passa på och berömma dig för dina fina brädor och hästar, jätte fina verkligen :) Jag har ju träffat dig via Forever, vi gick Sonya kursen tillsammans i sommras.Jag blev återförsäljare i sommras, jättekul men jag har så många bollar i luften att jag tar det lite lugnt med Forever ett tag :) Vi ses i Sifferboden! // Sanna