18 mars, 2009

Kan det vara en...

..Mårbacka som börjar titta fram?
I höstas så ställde jag upp alla pelargoner i sovrumsfönstret i hopp om att slippa (?!?) köpa så många till våren.
Man måste nästan säga att jag har lyckats..!!
Dundrade på dem en hel del näring och vatten för några veckor sedan och nu börjar det ge resultat.



En annan skönhet som var på besök i Arvslindan är en pingla som inte bara är en vän utan numera även kollega. Denna kvinna hade mina favoritblommor med sig, som Ni såg i tidigare inlägg och ser ut så här nu...

Visst blir man lycklig!
Solstrålarna gör mig inte lugnare heller. Snacka om att våren är nära nu!
Dessa små godisbitar till bilder får Ni nöja Er med idag.
Nu bär det iväg på utvecklingssamtal med sonen, vilket alltid är roligt. Än så länge (måste jag ju säga utifall att..) har jag världens underbaraste goding till son. Snäll, omtänksam, ordentlig, glad och smart är han, precis som sin mor!
(Antar att det inte blir några som helst kommentarer till detta inlägg..?!?)
Ha en underbar dag i solen. Till kvällen kommer jag att spendera tid i snickarboa med mina kära för att ge lite skönhet till några nya Arvslindehästar. De ska få komma ut på äventyr i Sifferboden och måste förberedas.
Ni har väl skrivit in i almanackan den 27 & 28 att Ni ska till Sifferboden och njuta!
Hej svejs!

2 kommentarer:

Wilma sa...

Åh, vilka fina små rosa knoppar. Spanade in dina pellisar när vi var hos er, men då var de bara gröna.

Hälsa dina gubbar!

/ Kram, Kusen!

www.svammelomys.blogspoy.com

Anonym sa...

Hej goding! Kul att du gör reklam för oss i din blog hihi
Igår och idag var tidningarna hos oss i boden och fotade osv. Det blir bra reklam de! Hushållningssällskapet kommer från sandviken coh matresursen kommer från leksand på fredagen. Flera kommunpolitiker kommer även dyka upp!
Kul!
Vi ses snart!
morsning
lisa