25 mars, 2009

Onsdag

Igår var jag på middag med mina Konstskoleflickor. Det är ju sååå roligt! Men tänk va mycket vi hann ventilera och om så många olika saker. Visst är det nästintill nödvändigt att ha ett sånt här gäng där man kan ge och ta, diskuttera, stötta, skratta, gråta och lära sig mycket. Alla skulle behöva ha det här!
Att vi sen äter väldigt god och mycket mat samtidigt får ju Anna att explodera av lycka!


Krans gjord av kryddväxten Curryört

På torsdag ska jag träffa mina andra flickor på frukost. Oj, vad bra jag har det! Där är vi också en salig blandning av olika personligheter som ger och tar. Väldigt givande. Det är en behövlig vitamininjektion som räcker i flera dagar.


Fler av mina alster från keramiken

Idag ska jag göra färdigt så mycket jag bara hinner, inför Sifferbodens invigning på fredag. Måste erkänna att jag skulle vilja ha sett fel i almanackan på sisådär en vecka, eller vad säger Du Lisa..!?!


En liten bit av skåne...

Åker nämligen till Uppsala idag för att hålla en affärspresentation. Tänk vad det är häftigt med personlig utveckling. För bara ett par år sen skulle jag ha varit fruktansvärt nervös redan dagen innan jag ska stå inför en grupp människor. Nu ser jag istället fram emot kvällen och det känns som en seger för mig att få stå där.

Hoppas solen lyser på Dig idag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till!

Kramis,

annaslantliv sa...

Ja tänk vad man utvecklas med tiden, att prata inför folk, det är verkligen en seger man känner när man tillslut är bekväm.

Kul med det här med sifferboden!

Kram Anna