06 mars, 2009

Helg

Nu har det blivit fredag och världens bästa helg!
Ikväll kommer det hem efterlängtade personer till oss. Min pappa och min kusin med familj. De ska alla bo hos oss och det är det bästa. Jag älskar att få äta långa frukostar och middagar med människor jag tycker om. Det ska bli härligt!


Ganesha, souvenir från Indien

Imorgon ska vi åka till Romme Alpin och kasta oss ut för de svarta backarna (lyckades sonen o mannen få mig att lova igår vid ett svagt ögonblick). Sen blir det middag här hemma.
På söndag bär det ut till stugan. Vi ska ta hem grävmaskinen som står på ön..!! Jag erkänner, lite nervös är jag. Är lite rädd för isen...eller egentligen för sjön, så klart!


Buddah, denna från Indiska

Nu ska jag sätta igång med lite projekt hemma som jag ligger efter med. Dammsugaren ingår bl a, då vet Ni vad som väntar.
Ha en helt underbar helg och var rädda om varandra!

Inga kommentarer: