13 mars, 2009

Snart helg...igen!

Det är makalöst vad tiden går fort, när man har roligt!
Igår hade jag en super duper dag...igen. Det är ju hur kul som helst att heta Anna!
Dagen började med att jag hade frukost-date med två underbara tjejer som det var lääänge sen jag såg, och hur kul är inte det då att få käka frulle med dem i flera timmar!?!



Hem till Arvslindan, där jag får hem ett guldkorn som är för go! Ännu en tjej som det inte hör till vanligheten att jag träffar. Henne får jag ha hemma hos mig och smittas av hennes energi som bara sprutar!
Fattar Ni hur bra JAG mår nu!
Mina favvisar, tulpaner, kom hon med en bukett av som ger samma känsla av att titta på som när man ser henne själv. Förstår Du vilken pingla!



Inte nog med det...
Sen kommer en sprudlande kollega som jag tror kvalade in på vän ungefär samma ögonblick jag mötte henne. Hon har dessutom en sambo som är precis lika go.
Visst är det underbart att få umgås med såna människor, som bara gör en ÄNNU gladare!
Ni tror väl snart att jag går på nåt annat än mat, vatten & Aloe Vera?!?



Min livsfilosofi har alltid varit att trivas med VARJE dag! Om man inte tycker att det är inspirerande att kliva upp på morgonen och gå till jobbet, GÖR NÅ´T ÅT DET!



Det är klart att jag också har mina dagar, men dem är ganska få. Jag har nämligen en mamma och en syster som lever med samma filosofi, så såna dagar lyfter jag luren och ber dem om hjälp.
Nej, nu är det dax att hoppa in i duschen och göra sig snygg(are) igen, banken väntar...

Visst är tulpaner vackra!

2 kommentarer:

Anne sa...

Visst är livet härligt när man har massa trevliga, rara människor runt sig. Som du säger, har man en "nedåt-dag" så finns de där och lyfter upp en igen.

Ha en helbra dag.

Många kramar Anne

annaslantliv sa...

Å vilket härligt stärkande inlägg! sprudlande glada, det ska vi försöka vara jämt. Tänk så mycket man vinner på det.

Tack!

Anna