31 mars, 2009

Loppis



Tänk att det smög sig in ännu en burk, hur gick det till?
Jag kan ärligt säga att det inte var min förtjänst heller, det var mannens! Underbara, förstående, fyndtokiga man, Du är fantastisk!...och väl tränad, eller hur.



Innan Sifferboden öppnade i lördags hann vi med ett besök på en fullsmockad loppis. Alltid fyndar man nåt. En besticklåda i korg, två trattar, en förpackning med påskljus, lite zinkburkar, ett minirivjärn och denna plåtburk - för totalt 100 riksdaler.



Har varit lite kreativ här på morgonkvisten och lackat mina planteringsstickor. Dessa kommer att finnas på Sifferboden till försäljning, 15:-/st eller 3 för 40:-.


Idag tror jag bestämt att jag eventuellt kanske ska ta tag i en del av städningen. Om inget annat kommer i vägen förstås!
Försök att göra någon glad varje dag om det så bara är Dig själv
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: