03 mars, 2009

Lycklig!

Jag är såå lycklig! Har precis kommit hem från en dag i Uppsala som varit väldigt givande. Även om man bränt en hel del energi genom att ge ALLT så har jag ändå ögonen "på vid gavel" och kan inte gå och lägga mig. Tänk att ha förmånen att FÅ energi på jobbet, det gör mig lycklig!


Denna vackra lykta fick jag av mina vänner

Nu kunde jag heller inte låta bli att kasta in ett litet inlägg fastän klockan snart passerar midnatt, vilket pekar på att jag gillar det jag gör...
..för visst är det så...
det man tycker om och gillar att göra,
det orkar man och har tid för!


En liten kvist av vårkänsla
Imorgon tror jag att jag ska hinna ta mig till Sifferbo. Där har en helt underbar människa dragit igång ett fantastiskt projekt!
Vi kan kalla det "Sifferboden" och jag kommer att berätta mer om det sen...! Jag kan meddela att jag är inblandad!
Tack för erbjudandet, Lisa! Du är en beundransvärd kvinna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

MysAnna!

Kul nu hittade jag hit, vilka härliga "grejjer" du skapar!

Ska hålla lite span på dig här nu :-*

Ses på tors!

Kramkram <3

Anonym sa...

Hello bruden. Alltid lika kul å ses dig.
Håller med vilen energi man får när vi träffas även om det bara var en kortis igår. Jag behövde verkligen träffa dig igår å få energi av dig, hade en skit dag...men nu är den borta...

Kramar i massor till dig.
Helene UPPSALA
ses den 14;e

Anonym sa...

Ha ha ha Tack för komplimang! hihi
Du är inte så pjåkig själv heller med att hålla många järn i elden hihi

/ Lisa