02 mars, 2009

Ny vecka - nya möjligheter

Ja nu har ett helt sportlov hunnit passera och det har varit fyllt med skridskor, skidor och släkt. Min yngsta kusin har varit här, då vi bl a passade på att testa skidbacken i Rättvik. Efter ett antal missöden blev jag och sonen utan själva skidåkningen med positiva som vi är löste vi det med lite "kull" och snöbollskrig medans de andra körde störtlopp.


Från nedre delen av backen ut över siljan

Ännu ett verk har kommit till sin rätta ägare. I Amadeus rum står nu denna som i nya hemmet säkert hamnar ovanför sängen... Är glad för Eran skull och hoppas Ni får drömhuset nu!


God natt min skatt

Denna vecka bjuder på sååå mycket roliga saker! Min pappa kommer till helgen och det är något att skryta över då det händer två gånger/år om man har tur. Han bor i Riga sen många år tillbaka men vi försöker träffas lite då & då.
Inte nog med det...sen kommer min sambos favorit, Kajsa, på besök med sin familj! Oj oj vad det ska bli kul!
Innan det ska det hinnas med heldag i Uppsala med jobbet, en massa presentationer och telefonsamtal som ska göras. Dessutom ett par brädor och antalet hästar...

...japp, förbered Dig på glest med inlägg på bloggen! Här ska arbetas! Kul som 17!

Hoj hoj!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja vad gör det fast det är fullt upp, om det är saker man gillar :)

Ha så trevligt!

Kramis,

Wilma sa...

Mmm... förvarna Katten om att Lilla K är på ingång!
Vi längtar också, hoppas att vi kommer iväg denna gång.
Just nu snöar det massor igen här i Småland, än är det vinter!

Höres!