15 maj, 2009

Jag är förälskad


Några häggkvistar från morgonpromenaden

Hela dagen har jag längtat efter min man! Undrat när han kommer hem och hoppas SNART! Då ska vi äta kladdkaka och dricka kaffe i solen...


Ett krikonträd på baksidan

Förälskad i våren är jag också! Det är den bästa tiden.


En krikonberså bredvid härbret

Är enormt förälskad i vår gård! Den är underbar och man vill aldrig åka härifrån.
Har några möbler (fyndat från tippen) som vi sitter i ibland under träden och bara njuter.


Pionerna är på gång nu...

Förälskad i mitt jobb, ja till och med det! Ibland är man ju som sagt världsmästare... i det mesta.
Det går upp och ner det där, säger mannen.


Oregano och persilja på gång...

Förälskad i fredagar...



Imorrn är det också dags för en roadtrip med Konstskoleflickorna. De ska få åka på tur till Sifferboden, Bäsna trädgård och Arvslindan Food & bakery...



Annars kommer helgen att fyllas med hästar och slipdamm, målarfärg och spikande och en hel del mys med sambon som jag inte spenderat allt för mycket tid med den sista veckan.

Önskar Er en riktigt skön helg.
Ta hand om varandra!
/Anna-Panna

2 kommentarer:

MonaA sa...

Det finns ingen härligare känsla än att vara förälskad ju, det är såå underbart! Jag är också förälskad - för det mesta :-) Vissa dagar är jag mer förälskad än andra, förstås!

När ses vi då?

Ha en mysig helg! Och tack för dina kommentarer på min nystartade blogg! Jag känner mig lite som Bambi på hal is, men det är kul!

Kram kram
Måna-Påna

Caroline sa...

Härliga bilder. Ha det bra!