04 maj, 2009

Ny vecka

Vilken helg!
Antar att solen värmt Er också.
Själv har jag faktiskt mest njutit. Lite jobb, men eftersom jag bara arbetar med människor jag gillar är mitt jobb väldigt inspirerande. Utbildning till en ny stjärna i teamet och en bräda som doppresent har kommit till sin rätta ägare nu...
Annars har det varit tid för både släkt, familj och vänner för hela slanten.


Har idag varit ute och farit med släp. Först till Falun på möte med en lugn, glad och inspirerande tjej som jag hoppas på att få arbeta med i framtiden. På vägen hem snurrade jag runt Byggmax ett par vändor och lyckades få på ett par spånskivor och lite golv.
Nu ska det hända saker i hallen!
Stannade till i Borlänge och kastade på ännu en grej på släpet som jag fyndade förra veckan. En hylla som jag tänkt skulle fyllas med skor i "nya hallen".
I skicket den är i nu får jag be till gudarna att mannen ska se potentialen i den.



Bilder kommer inom kort. Håll tillgodo med dessa på dopbrädan så länge...
..och håll tummarna för min nya stjärna! I´m in a flow!

2 kommentarer:

Wilma sa...

Hej!
Kul att hallen ska få sig en omgång, spännande!

Japp!
Vita Pållar med ockra.
(Helen och Peter, den 23 Maj 2009)

Frågor? Hör av dig!

// Kram, Qsen!

Mia sa...

Håller tummarna! :)