30 april, 2009

Njut!

Sommarminnen från skåne
Jag skulle vilja börja med att önska alla en härlig Valborg och ett jättegrattis till min mamma som fyller år idag. Grattis också till Hans!
Nytt i Forever´s sortiment, Avokadotvål
Jag har provat en ny produkt som kommit till Forever´s sortiment. En citrusdoftande fräch tvål som pryder handfatskanten hemma i badrummet. Gillade den verkligen! Den slår visserligen inte vår flytande pumptvål med Aloe Vera, som är min absoluta favorit. Men dummare än att jag har båda två framme är jag inte...då slipper jag ju välja!

Såna här kommer att pryda himmelen denna underbara kväll. Jag skulle vilja skicka en extra stjärna till sonens farmor som gör sin sista dag på jobbet och får äran att umgås med det bästa jag har (Oskar) hela kvällen. Dem har som tradition att tända brasa och fixa raketuppskjutning ihop och det är inget undantag denna gång heller, förutom att det ska firas lite extra för farmor!
Hurra, hurra, hurra, hurra.....
Njut!
Kramar från Anna
PS Nu börjar det.....

2 kommentarer:

Caroline sa...

Fin blogg du har! Ha det bra!

Mia sa...

Här blir det inget speciellt men det är himla skönt att vara lite ledig.

Härlig Helg
Kram