02 juni, 2009

Hallen har fått förvaring



En ros!
På Mors dag!
Nej, det var inte från mannen eller sonen, utan från en främmande man jag inte kan namnet på.
(Alla mammor på resturangen fick en ros)





Här ser Ni det som tillkommit i hallen under helgen.
Sittplats med förvaring, kan det bli bättre...



Den ska naturligtvis målas vit och få en skön och dekorativ kudde.
Kommer att bli perfekt för fotbollar, hjälmar och skridskor.
Älskar verkligen när man kan kombinera något vacker med något praktiskt!



Ja, lite åt det hållet är ju proppskåpet också. Praktiskt, nja, skåpet måste helt enkelt vara där. Men sen är konsten att göra nåt bra av det. Jag tyckte det var lite coolt att låta dem synas en smula bakom det gamla fönstret.
Älskar ju mannen bara ÄNNU MER när han säger "I love it"!
Ni har väl hört Dr Phil´s råd till alla män... Gällande hemmet - låt kvinnan göra som hon vill och möblera om hur ofta hon vill. Och när hon frågar vad Du tycker om det, svara bara "I love it". Räddar vilket äktenskap som helst!
Han är fantastisk, Dr Phil! Fast min man är snäppet bättre... Definitivt snyggare!
Ha det underbart och glöm inte att VÄLKOMNA regnet!

4 kommentarer:

dahlarna sa...

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg - och jag till din nu! Tack för tipset! Ska definitivt kolla upp den på Granit.

Ha en fortsatt bra dag!

Jenny sa...

Hej Anna!

Återigen, TACK för dina kloka ord! Allt löser sig tillslut =)

Ha en fortsatt gó dag!

Galleri Hönshuset sa...

Hej på Anna. Allt väl?

Tack för titten hos mig, och vilken mysig blogg du har.

Adressen till vårt hem vet jag inte än om jag ska ha direkt på min blogg när det är dags för våran utställning, men dem som är intresserade att komma till utställningen får maila mig sin mail adress, så återkommer jag med mer info.

Ha en toppen eftermiddag.Kram Pirre

ingmarie sa...

Ordspråksbrädorna,hur är storleken på dom?
Fullkomligt underbara!Kanske har du fler bilder?


Snälla hör av dig!