18 juni, 2009

Vad är en bal på slottet..

..alldeles underbar!
Ja, slottet är underbart vackert!
Här bjuds det nu bilder på mig och företagets Country Manager, Ulf Oscarsson.



I helgen var det sommarfest på slottet i Mölndal utanför Göteborg. Där har vi alltså vårt huvudkontor för Forever.
Jag, mannen och sonen bodde på Scandic "rakt över gatan" hela helgen och hade fullt sjå och hinna med alla aktiviteter.


På lördagen hade vi lite presentationer att göra, jag och en kollega. Sen var det STOR picnic i slottsparken tillsammans med alla som ville delta. Stort pådrag gav enorm stämning i solskenet.


Söndagen var det utbildningar för oss återförsäljare och vi fick massor av matnyttigt, speciellt när det gäller våra produkter.

Medans vi förkovrade oss tog männen med sig barnen och drog till Liseberg.
Där avslutade vi även våran tripp med en middag innan hemfärd.
Vilken helg!


Här råkade jag fastna på ännu ett foto med Europachefen, Aidan O`Hare...
Det gäller att passa på när man har killarna på plats!
Det är vad min helg var fylld med förutom alla roliga saker emellan....
Jädrar, vilken firmafest!
Ha det så länge, jag har fler inlägg på G så jag önskar trevlig midsommar men kommer med bilder på hallen, nya bordet, loppisfyndet, jordgubbarna mm.
//Anna Panna Linslus

1 kommentar:

Wilma sa...

Ja inte är vi i något slott nu, men i våra hjärtans paradis koja.
Njuter av att få rå om varandra hela familjen, "mossar" har varit här ett par dagar och busat med K.

Sköt om er och hälsa gubbarna,
kram Qsen!