04 juni, 2009

Rosa



Jag älskar färgen rosa!



Skulle kunna tänka mig rosa på fler saker i hemmet men främst så älskar jag rosa kläder!



Jag känner mig alldeles pirrig i kroppen! Har så många grejor på gång nu! Mycket som händer och kommer att hända.



Har ju berättat om Bönhuset som vi fått tagit över. Inredningstankarna bara virvlar runt i huvudet så det är svårt att fokusera på annat...
Ni skulle se golvet i den stora salen! Oj ett sånt fint gammalt utnött, användt, trägolv. Med en helt underbar eldstad.
Köket man skulle kunna göra går inte och beskriva med ord. Fatta vilka möjligheter man har med stora höga fönster och flera meter höga väggar. Dubbeldörrar i två uppsättningar in och ut ur köket till den stora salen...
Vilka möjligheter!

2 kommentarer:

Wilma sa...

Visst är ROSA fint!
Gosigt, gräddigt och man får en varm glad känsla av den färgen.

Vill se BILDER från Bönhuset...

// Kram, Qsen!

Anne sa...

Det är inte utan att man blir nyfiken...
Gläds med dig, vad roligt det är när massa spännande saker står för dörren...

Många kramar Anne