17 juni, 2009

Hektiskt

..är väl det minsta man kan säga.
Det brinner snart!
Kul så in i bomben, så klart.
Målat klart en häst nu på morgonen som ska levereras, sen bär det iväg till Uppsala för att träffa trevliga människor som vill lyssna på en möjlighet.
Möjlighet att göra något annat och en möjlighet att hitta ut ur ekorrhjulet...


Sonya Skin care collection

Många människor i dagens läge börjar faktiskt ta sig en funderare på hur livet ser ut. Hur våra dagar ser ut, vilken kvalitet vi har på livet vi lever.
Jag ställde mig själv frågan för ett par år sedan och konstaterade att det var inte alls så här jag ville att mitt liv skulle se ut.
Många tänker nog då att man har "hamnat" i olika situationer och nämner en massa ursäkter till varför man inte kan göra något annat osv. Men om man tänker efter så har vi valt varenda gnutta av situationen man är i nu! Du är faktiskt själv regissören för Ditt liv! Man kan välja att behålla offerkoftan på och skylla på andra eller kasta av sig den och bestämma sig för att förändra sitt liv!
Sen är det otroligt orättvist där ute och man kan stöta på många hinder men det är inget man är ensam om. Det är som att cykla - det gäller att resa sig upp ifrån diket och kasta sig på cykeln igen för att visa att man banne mig SKA cykla! Inte ligga kvar och tänka att jag nog inte kan cykla - för då har man gett upp.... och det är också ett val!

Nej, ta en funderare och tänk efter om det finns något Du skulle kunna förändra för att få det liv som Du vill leva.

Inga kommentarer: