22 september, 2009

Fynd

Japp, fynddax igen!



Mannen har blivit så väldigt kurbitsinspirerad på sistonde.
Nu på loppisen kom han bärandes med dem här två ramarna. Ja, varför inte. Kommer säkert till pass nån dag uppe i Bönhuset kanske.
Knoppbrädorna gör sig säkert bättre vitmålade.



Har ju börjat samla på en viss sorts ramar och nu på loppisen dök det upp några nya som passade in. Tycker att dem är såååå vackra.





Ja, det blev lite smått och gott, inget att skryta över men väldigt billigt.
Treplansburken har jag sett på auktioner förut men då har de kostat lite så nu slog jag till och ÄNTLIGEN är jag ägare till en också!



De här gamla flaskorna kunde jag inte låta bli...
Det är tur man har en förstående, världens underbaraste man som både följer med, fyndletar, bär och gläds med mig såna här stunder. Han är fantastisk!



På lördag är det Hälsomässa i Mockfjärd som Ni inte får missa. Forever kommer Ni då att få en liten presentation av och även andra föredrag. Prova-på-grejor och provsmaka Aloe Vera och bara en trevlig dag i hälsans tecken. Sporthallen mellan 9.30-15.00.
I´ll be there...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina saker du fyndat..Va är det för loppis ni är på och hittar så fina säker?
Vad ska det bli av bönhuset i framtiden?*nyfiken*
//Ann-Sofie

Karin sa...

Ahhh...är de inte en Kockums tratt tro?
I love...jag har en mini mini i min stuga...plus en potta och några formar...drömmen vore en kanna med handfat...vit & blått såklart! kram