21 september, 2009

Kaputt



Ja, så här såg det ut tills igår...
Vår diskmaskin pajade och Ni anar inte vilket kaos det blir på NOLLTID!
Nu är det absolut inte nydiskat och undanplockat förjämnan här hemma, men det händer...




Jag och sambon går gärna ett varv runt huset titt som tätt och bara njuter av vår underbara gård. Nu i skördetider så får man ju då med sig allt man hittar som går att äta!
Så nu för tillfället är det plommon, ärtor, morötter och sallad som gäller.
Tycker den är så härlig!
Som jag skrev i förra inlägget så är det här något vi får vänta på ett tag nu. Nu åker de stickade tröjorna fram och vi får börja elda i spisen!!! Tjohoooo, älskar när det eldas i spisen. Värmer så härligt med brasa!
Idag ska jag för Sifferbodens räkning skylta i fönstret hos Turistbyrån i Djurås. Det ska bli roligt!
Ha en underbar dag!
PS Jag har varit på loppis och gjort mig några små fynd...

Inga kommentarer: