23 september, 2009

Han sa JA!

Nu Ni!
Nu har mannen sagt JA! (till trappen, alltså)



Om Ni går in här så har Ni flera bilder, dels på trappen, men även på kök, badrum och en MASSA vackra saker. Jag är HELSÅLD! Blir nog en tripp till skåne...



Mortel är något jag letat länge. Vill inte köpa vilken som helst.
Ja, tror Ni inte på 17 att stället även hade denna mortel som jag föll pladask för.
Inte var den dyr heller.

Nej nu måste jag gå ut och fixa bilen och sen in och göra mig iordning för business.
Uppsala, nu kommer jag!

PS Ni har väl hört att IKEA ska komma till Borlänge... Toppen! Äntligen!

3 kommentarer:

Stina sa...

Det var en häftig trapp.:-)

mini sa...

haha, jag som trodde han sagt JA till att gifta sig....

Men, vilken fin trapp...det andra JA kommer ng...eller hur?!
ha en skön måndag! Kram

Blogg by Maliin Stoor sa...

Snygg!!!!

Hade så önskat att jag fick rita och önska en egen trapp.. Känner du händigt folk? =)

Hörs
Må gott

Maliin