03 september, 2009

Härliga tider

Nu är det mycket roligt på gång...
På tisdag om två veckor kommer jag och tre tjejer till att ha en tjejkväll på Forevers kontor i Borlänge.
Då ska vi ge våra nära och kära en riktigt skön kväll då dem ska få ta hand om sig själva och samtigt ge massa bra tips på hur dem kan göra det hemma, själva, eller på sina kära.
Så klart ska vi berätta för dem hur viktigt det är att ta hand om insidan. Att ha en fungerande mage!
Vi har fått till ett riktigt bra koncept som jag tror kommer att uppskattas. Jag skulle själv vilja sitta där, så då borde Ni också tycka att det var härligt!
Det finns två alternativ för kvällen - dels hudvården eller också fötterna - valet är Ditt!



Är det någon som läser som skulle vilja vara med så har jag bara 5 platser kvar, så det är först till kvarn som gäller... Tänkte att platserna skulle vara fyllda efter helgen - Ni som känner mig vet ju att jag är ute i god tid.. , ha ha ;D.

Tanken är att det ska vara för vem som helst. Några kanske ser en möjlighet att göra nåt med några arbetskompisar. Nån annan kanske vill bjuda sin mamma på en mysig må-bra-kväll. Jag vet bara att jag kommer att göra mitt bästa för att alla ska må toppen!



Har Ni sett en sån härlig hög! Nu börjar dem växa extremt fort så det händer att dem ramlar av stolen titt som tätt. Annars
Ja just det - Style Afton - är det nån som ska dit på tisdag till hotell Gustav Wasa??
Då kommer det också att bli en rolig tjejkväll med bl a Forever representerade. Kostar 150 spänn och vem som helst är välkommen. Kom ihåg bara att Du måste köpa biljetten i förväg.
Nåt mer Ni måste boka in är Hälsomässan i Mockfjärd den 26 september. Då ska jag själv vara med och berätta lite om Aloe Veran och det starkt växande företaget. Hjärtligt välkomna även dit, om Ni lovar att applådera högst av alla. Jag har nämligen fobi för att tala inför stor grupp. Men jag jobbar på saken!
Jag är ju av den tron att man måste ta tag i såna där jobbiga grejor och utsätta sig för det, för att så småningom komma över det.

5 kommentarer:

Designe sa...

Hej! Det låter härligt med tjejkväll! så mysiga katter!:)
Vilka fina saker du tillverkar och säljer, hästarna är ju helt underbara och vilka fina skyltar oxå! Min kruka såg jag fanns i samma sort som kanna fast rosa och var rätt dyr, över 200 spänn och jag har köpt min kruka på Ica för 79 kr!:)
Trevlig helg!

Designe sa...

Har kikat lite mer på sidan och så fint ni bor! Bor ni alltså i ett gammalt bönhus? Såg tapeterna ni hittat! Helt fantastiskt fina! Vilket fynd!!! Nu måste jag länka din blogg så jag hittar hit igen! :)

Designe sa...

..jag igen..låter som en bra idé att piffa till en kanna själv...annars får du väl gå in på nån ica och spana om de har nån kanna! :)

Blogg by Maliin Stoor sa...

Må gott och ha en trevlig helg!!


Lycka till med ditt och datt,mycket nu =)


Maliin

annaslantliv sa...

Nej du inga tips förutom att spotta. haha. Det var någon som sa att de gjort jättegod likör på krikona. Kanske kan var något?

Hoppas du fått njuta lite av den fina höstdagen som varit.

Kram Anna