17 september, 2009

Vilka goa tjejer!

Massor av trevliga tjejer har jag och skryta om nu!


För det första så blev det en jättelyckad TJEJKVÄLL på kontoret i tisdags. Så lyckat att vi har redan bokat in en till!
På söndag är det mellan 17-19, men anmälning krävs eftersom vi bara har ett visst antal platser.
Tjejerna jag har det tillsammans med är sååå himla goa och det är ett rent nöje att umgås med dem! Sen fick man göra några nya bekantskaper med gästerna, en salig blandning från höger o vänster.


Ja, så fick jag hem en toppenpingla igår som hade en så fin ros med sig till MIG! Man blir så glad varje gång man kommer in i köket och ser den perfekt rosa, nästan onaturligt vackra blomma.
Tack kära Du! Det måste vi göra om!


Sen kom det en tjej idag som jag bara gillar! Hur mysig som helst. En sån där tjej som man skulle kunna sitta och ventilera allt med i timmar.

Visst är det KUL när man har det så här bra med människor runtom en som man blir så glad av att träffa! Lyckligt lottad är man!

Hörrni! Kolla upp söndagen om Ni vill komma men hör av Er snarast om plats.
Vad har hänt med min blogg?? Konstigt det blev nu...med bilderna i mitten och...

Ja, ja.
Typiskt mig.
Ska klippa gräset nu.
Eller?
Jo.
Hej!

1 kommentar:

Knils Malin sa...

Du är bra gullig du =)
Kramkalas