08 oktober, 2009

11 veckor kvar

... till julafton!
Har riktigt mycket lust efter att göra kransar, baka och möblera om.
Ska gå ut i bo´n nu och tillverka!


Blir så lycklig när jag får vara kreativ!


De här kulorna kommer så klart att få plats i någon av granarna senare.
De ingick också i en fyndlåda från en auktion och poppade upp som en överraskning när jag kom till botten av den...
Vet Ni vad jag ska göra imorgon??
Jag ska till Globen, Stockholm och lyssna på Brian Tracy!
Åker tillsammans med två superpinglor så bara resan i sig kommer att vara riktigt trevlig. Sen att få lyssna på Brian i över fyra timmar, ska nog få V70 att flyga hem!
Tänk vad nyttigt det är att mata hjärnan med positivitet och nya saker.
Ska bli riktigt kul!
Men en sak i taget, bo´n nu, sen kontoret för affärspresentation. Sen kan det få bli världens bästa fredag!!
God torsdag & ha en riktigt mysig fredag!
//Anna

1 kommentar:

Wilma sa...

Åh, vilka fina kulor!
Ja, jag har också koll på när Tomten kommer, längtar som attan.

Kram från oss!!!