16 oktober, 2009

Nu åker dem på!

Mina loppisfyndade lovikavantar fick komma fram här om dagen.
Riktigt mysigt!



Var in på Granits hemsida.
Gillar speciellt deras butik i Stockholm bredvid hötorget.
De har en hel del saker jag gillar. Deras koncept med lite ordning och reda i ekologiska och miljövänliga material är himla vettig.

Hittade den här ljusslingan som jag tänkte vira runt mitt gamla hjärta från IKEA som hade en icke lysande slinga förra året...



För den delen kan man ju faktiskt vira den runt vilken form som helst och hänga upp.
Oj, när man börjar prata om det längtar jag riktigt mycket efter mina stora vita stjärnor...
Imorrn drar jag till storstaden på galej. Party med drinkar, roligt sällskap och musik är väl aldrig fel. Kanske en tripp till IKEA på vägen hem, vem vet vad som erbjuds.
Hej tjolahej
fredags stohej

2 kommentarer:

Knils Malin sa...

Tjena tjena mittbena!
Du får ha det så skoj i storstan i helgen! Jag har skrivit mål med datum här hemma jag, ojoj vad vårat jobb är roligt =)

Kram kram

Karin sa...

Åh storstan..alltså till mig...hoppas jag...låter FAB med drinkar och galej!!
Vi ses imorrn;)

kram bästa Anna!!!