27 oktober, 2009

Tjejkväll



Har en helt underbar bukett i mitt köksfönster...



Hade nämligen en hel HÖG med tjejer här i fredags och fick av några väldigt goa tjejer en samling vackra blommor!



Det känns så lyxigt tycker jag, med färska blommor!
När man dessutom har det så sällan som jag har, är det så man springer och tittar lite då och då!



Dukade långbord i mellanrummet. Tio platser och några till om man vill utnyttja ändarna av bordet. Det är ett måste i vårt hem eftersom vi oftast är så många när vi träffas.
Skulle ändå inte räcka till jul... men finns det hjärterum så finns det stjärterum!



Igår var vi uppe i Bönhuset och jobbade till efter 23... hmm. Börjar bli riktigt orolig över min kärlek som har klockan på före 6 varje morgon. Själv hade jag INGEN klocka alls för sonen är hos farmor så jag passade på att ligga lite längre. Ska jobba ikväll istället!



Ikväll är det TJEJKVÄLL på kontoret i stan. Det blir myspys och lyx med massor av tips!



Dessutom är det tillsammans med några SUPERGOA tjejer som alltid är lika roliga att umgås med.
Nej, nu ska jag gå och fixa något ätbart innan jag svimmar. Sen är det dags att börja förbereda inför kvällen.
Hej svejs

1 kommentar:

Wilma sa...

Jobba på nu så vi får mysa i bönhuset i Jul!