07 oktober, 2009

Vi husmödrar

En hel bunt av gamla "Vi husmödrar" låg i en av fyndlådorna vi ropade in på en auktion.
Dem är riktigt roliga att läsa.



Speciellt annonserna...



Idag, mina vänner, ska jag till Falun.
Ska träffa två av mina goa Konstflickor.



Ska bli riktigt mysigt!



Bilderna är även idag fynd ifrån auktionen. Känner att jag samlat på mig en hel del som kan sättas upp på väggarna.
Vi har nästan ingenting på väggarna hemma och det saknar jag. Eftersom jag målar själv vill jag ju ha mina egna alster uppe men då blir man också lite extra kinkig.
Därför tänker jag, att om man mixar lite, kanske det går lättare att få upp nåt. Vad vet jag. Kan konstatera att jag är otroligt inredningssugen nu och har en enorm lust att boa lite. Hör väl hösten till...
Nu är det heller inte långt kvar tills vi kan ta oss an mellanrummet i huset så att vi får ett "helt hus" där vi känner för ALLA rum. Well, well, en sak i taget. Men jag längtar....!!!!

Inga kommentarer: