20 oktober, 2009

Tips!

Nu vet jag att julen inte är sååå långt borta och lite klapptips är väl aldrig fel.

Glöm för guds skull inte bort PAPPA på fars dag! och snälla, låt det bli nåt annat än strumpor och slips...



Vad sägs om ett djupverkande liniment, en vårdande After shave som doftar underbart tillsammans med en gelé som kan användas vid rakning - före, under och efter.
Nu vet ju vi kvinnor att både linimentet och Gellyn kommer att få stå i mannens skåp i en kvart ungefär innan det smidigt smygs över till tjejsidan och används både till det ena och det andra...

Tips - Heat lotion, aloe vera linimentet, är underbar på fötter innan dem sänks ner i ett fotbad. I stora badkaret funkar det också. På bröstet vid rossliga rör. Förebyggande om misstanke för skavsår. Trötta axlar och nacke. Självklart vid träning och glöm inte både före och efter.
Tips - Gelly. Super i ansiktet både natt och dag som understa lager, om man vill ha fetare så lägger man till Propolis ovanpå. Gellyn kan testas på ALLT som är rött, blött, blossande, kliande, ömmande och överallt där fingrarna kommer åt.

Jag blev själv överlycklig när jag hittade Gellyn som kunde ersätta det mesta i mitt badrumsskåp. Att det sen är ett hälsosamt, giftfritt, naturligt alternativ är ju bara ännu roligare!

Happy Tuesday, mina vänner!

Inga kommentarer: