28 oktober, 2009

Uppföljning



Var och hälsade på mina små gosegrisar som har flyttat till Romme.
De var såååå söta. Lite ångest över att man inte får njuta av dem hemma men fyra katter hade varit lite too much!



De var riktigt gosiga och killen lika charmig som alltid med sitt spinnande och gåpåiga stil.
Skönt att de får vara tillsammans även om kanske inte matte håller med alla dagar... Eller?



Satt och tittade på Partylite´s utbud och blev lite sugen på några av deras nya dofter.
Jag gillar deras Svart orkidé och Solblekt bomull. Men några nya dofter som jag blev nyfiken på är Tranbärsdröm, Äppelträdgård, Hembakade småkakor och Halloween natt.
Synd att det är så dyrt med deras ljus bara annars skulle man ju kunna testa en massa olika. Nu vill man vara säker på de få dofter man väljer. Hur ska man annars motivera för mannen att man köpt ljus för TRETTONHUNDRA kronor??
Nej, Gangsing som man är får det räcka med ett par hundra.. ha ha! Här doftar det nybakt och nytvättat av naturliga skäl så då räcker det med lite tranbär, äpple och Halloween.
Så det så!
Hej svejs allihopa!

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Tack för inbjudan! Snällt men jag kan ingen av dagarna. Hade annars varit intressant om ni haft någor för mina super torra fingertoppar...

Kram Anna