02 oktober, 2009

Helt rätt ute...




People are stupid har jag många gånger fått höra från en av mina "idoler", Edward Ludbrook.
Ibland undrar man ju.
Idag sitter vi på otroligt bra information om vad vi behöver för att vi ska funka optimalt.
Och så går vi till McDonalds och föder både oss själva och våra barn med en så näringsfattig mat som faktiskt gör oss lite dumma i huvudet.
Vill inte leka moraltant här för vi köper också snabbmat ibland men jag vill bara ventilera mina tankar, sen får Ni säga vad Ni vill.


Mina favoriter från Forever

Vill bara tipsa om några godingar som JAG verkligen TROR PÅ att man måste stoppa i sig varje dag av. Aloe Veran har jag redan förklarat att den renar tarmen så vi får ett ökat näringsupptag.
Det betyder alltså att du får valuta för pengarna som Du sen lägger på vitaminer, mineraler och andra näringsämnen.

Antioxidanter och fiskolja är det Ni har på bilden ovan.
  • Pomesteen är en koncentrerad mix med högsta oraqvärde av blåbär, björnbär, mangostan, granatäpple och andra mörka frukter och bär. Proppfull med antioxidanter!
  • Arctic Sea är Omega 3 och Omega 9 i högkoncentration på kapsel. Toppbetyg eftersom den inte innehåller Omega 6 som vi får i oss alldeles för mycket av i förhållande till 3 och 9.

Om Ni kommit hit och inte lyssnat på inslaget om "Mat för hjärnan" så hoppas jag att Du är smart nog att lägga 8 minuter på Din hälsa. Klicka på tv4:s inslag från Nyhetsmorgon...

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej Anna! Tack, vad du är gullig! Utbildningen känns jättekul och spännande, och bred vilket känns bra i dessa tider, man har lite att välja på när man är klar! Hmm kanske ska titta lite mer på dina råd om minnet, det kan behövas! Hoppas allt är bra med dig annars, ha en superskön helg! Kram

MalinB sa...

Hej Anna!

Javisst är filmsnutten BRA =)

Hoppas att du har haft en underbar helg!!

Kram kram från Malin

www.blombergscafe.se
www.modeshow.se