01 oktober, 2009

En grymt bra dag!

Har varit och lämnat min son på skolan och tagit en rask promenad.
Jag blir så GLAD när jag börjar gå! Är det nån som vet vad jag menar??
När jag har vinkat av grabbarna (sonen och kompisarna) och börjar traska efter vägen så kan jag inte låta bli att LE! Måste ju se heltokigt ut, men jag kan inte hjälpa det.



Igår var det världens bästa onsdag! Det hände så mycket bra saker så Ni anar inte!
På stan, var jag och hade trevliga möten. Sonen fick jag lite handlat åt. Thailunch med míg hem till sambon. Försäkringsman har vi nu skaffat oss också...i Dalarnas!
Tack o lov är vi av med Trygg Hansa nu. Väldans va otrevliga de var. Hotade med att ringa till trafikföreningen och säga att vi varit oförsäkrade i en månad - vilket vi INTE har varit, men han tänkte skicka tillbaks pengarna vi betalt in. Inkasso nämndes också!
Allt för att vi inte ville ha dem som försäkringsbolag längre. Har Ni hört på maken?


Vi har kommit undan det hemska bolaget nu och rekommenderar Dalarnas till allt och alla!!
Ja, en hel del saker föll på sin plats igår. Trevliga samtal fick jag också, som till och med innehöll beröm för mina brädor!! Då blir man LYCKLIG! (Ser fram emot skyltbeställningen, T)


Har ju VÄRLDENS underbaraste familj hemma att mysa med i soffan (emellan telefonsamtalen..). En fantastisk man som jag vet är en på miljarden, mest underbara livspartner man kan drömma om! En son som är så mjuk, varm, hjärtlig, förstående, rolig och alldeles UNDERBAR och så två små missar, Gumman och Lilla Grå (ja, jag vet att namnen ska innehålla S..). Bilderna får tala för mysmamman och hennes lilla dunboll.
Ha en TOPPEN-torsdag, för det ska jag!
Kan inte bli bättre när man vaknar av ett sms med inbjudan till frulle med mina alldeles egna Frukostflickor!!
/Anna
Ps Idag blir det äntligen storhandling på CityGross med sonen, Tjohoooo!

Inga kommentarer: