02 april, 2009

Arvslindehäst

...som är liiiite viiitare!
Gjorde några hästar med vit man och svans, men också lite ljusare grå i mönstret. Vad tycks?



Tycker nog själv bäst om denna! Den känns så fräch och ljus, nästan lite vårig!



Denna och fler av Arvids hästpolare står i Presentrummet i Sifferboden om Ni vill göra ett besök där.



Här fylldes det även på med hästtavlor igår. Brädorna hann inte bli klara så de kommer senare.

Nu Ni mina vänner ska Anna gå och göra Qsin Petras Hallonpaj! Flickorna kommer på frukost och jag har inte ens gjort mig iordning...typiskt mig!
"I frånvaro av förväntan kan Du förvänta Dig det oförväntade"
Ha de!
/Tidsoptimisten

4 kommentarer:

Wilma sa...

Gillar den helvita pållen skarpt!

Hmm... och inte kan jag slinka förbi för en smakbit av pajen heller...

// Kram, Qsen

helene sa...

Hej vännen. Vad du är duktig och pyslig. Å vad med fina saker du hittar på loppis.Kram Kram
Hälsa alla på lördag och lite extra mycket till Karin. Tyvärr kunde jag inte byta helg.
Ses snart ändå.
Kram
Helene UPS

fröken Sätterlund ✯ sa...

Den liiite vitare hästen är jättefin. Ska kika in hos Sifferboden någon dag.
Trevlig helg!
:) Therese

Anonym sa...

Snygg häst du avlat fram! Gillar dem allihop!

Sifferbolisa