29 april, 2009

Vimsig?

Tjingeling i vårsolen. Ja, nu kom den faktiskt fram här i Arvslindan också.


Jag har ett erkännande att göra...

Jag är nog kommunens vimsigaste invånare!

Vet ni vad jag har gjort??!!?! Jag har skrivit upp en tid i min almanacka som jag inte har en susning om vad det är jag ska göra. Vad gör man då?

Vissa av er ruskar nog på huvudet och tänker att det är sååå typiskt mig. Andra tänker nog - stackars hennes barn, hoppas han får mat varje dag.

Ja, även solen har fläckar...
Hjälp mig, är det nån som vet?



Men det kanske inte är så konstigt att jag tappar något här och var. Jag hinner med ganska mycket däremellan!


Idag gjorde jag ett SUPER DUPER KANON DRA MIG BAKLÄNGES - fynd!

Jag är så lycklig! Ett skåp som jag hoppas att mannen ska gilla. För jag tror att det skulle göra sig utmärkt i hallen till våra (okej då, mina!) skor. Massor av små fack, det är vad skåpet består av. Låter som en saga...

Ja, ni vet väl att det bästa med sagan är ju slutet...det kostade 150 kronor!


Tack och hej från en fynd-tjej!

5 kommentarer:

me and alice sa...

Hej Fyndar-Anna!
Åh vad nyfiken jag blev på ditt fynd nu!!!! Är säkert helläckert!
Hoppas du kommer på vad du ska göra på Söndag!! *fniss*
Kan känna igen mig där...
Ha en härlig Valborg! Om du kommer ihåg!? *fniss* Skojade bara...
Kram Susanne

annaslantliv sa...

Haha! vad kul, måste vara hemskt irriterande att inte vet vad det är. Men lustigt var det.
Verkligen en bra plan du har, hoppas att du får möjligheten att genomföra den. Ett eget Café med bara det man själv gillar och kan stå för, toppen!

Ha en härlig Valborg!
Kram Anna

Karin sa...

Ha ha vad festligt!!
Nej då jag har inte dött eller så, bara flyttat några gånger och har inte tid med bloggen tyvärr.
Kramis

mini sa...

Träffade Oscar i går, han är så go!!!
Han o Philip var upp o hoppa studsmatta med Maja. Så kul att dom funkar så bra ihop.
Må så gott!

Anonym sa...

Hahahaha du! Vet du, jag tycker det låter som en typisk sifferboden tid. Du kankse hade tänkt att skriva upp dig på en arbetstid? hihi
morsning
/ lisa