06 april, 2009

Vilken helg


"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"


Denna bräda bor numera i Sala



I fredags var jag på en givande dag i Teknikdalen, Borlänge. Det var en inspirationsdag för kvinnor som fundrar på/ska bli/är egna företagare. Det var en härlig dag och man fick lite med sig hem i ryggsäcken...



Bild från Sifferbodens café


I lördags var vi till Stockholm och lyssnade på Tina Thörner! Wow, vilken härlig människa! Hon är en kvinna att beundra! Har Du aldrig hört henne - se till och GÖR DET!

Hennes uppväxt har varit en smula annorlunda och hon har gjort medvetna val från barnsben och är entreprenör ut i fingerspetsarna. Hon söker och finner ständigt och lever ett ovanligt LEVANDE liv! ..trots att hon nästan dagligen riskerar sitt liv i rallybil som världens bästa kartläsare.


Här står Greta och tar hand om cafégästerna

Lördagen var helt underbar och kommer att leva på den länge. Spenderade dessutom jag den med en gammal kär vän som jag nu också fått äran att jobba med. Sen kramas man som aldrig förr på dessa dagar som vi har som Inspirationsdagar med Forever. Vi ett hjärtligt gäng som jobbar i samma företag och träffas just på såna här dagar så Du kan ju tänka Dig stämningen vi har..!! Den är enorm, till och med föreläsarna blir paffa över energin i Forevers aula.



Saltå kvarns utbud i Sifferboden

Söndagen spenderade jag med min stora kärlek, mannen i mitt liv. Vi pysslade och grejade och åt god mat och riktigt söndagsmyste. Sonen sov hos mormor på fredagen och hos kusinen på lördagen och kom inte hem förrens på kvällen igår.

Själv hade jag en mysig kväll i Sifferbo tillsammans med några av Sifferbodens kollegor. Vi "mötade" lite och fick kasta oss över Lisas alla underbara bakverk. Den ena var smarrigare än den andra. Blåbärscheescake och Torta della Donna och...

Jag säger bara SIFFERBODEN! Här finns underbart för alla sinnen. Jag kommer att vara på plats på onsdag mellan 15-18, då är Ni hjärtligt välkomna!


Soliga och hälsningar från mig!

Inga kommentarer: