03 april, 2009

Frukostmys

...med mina flickor hade jag igår. Oj vad man behöver sånt! Jag är så glad att jag är tjej, så jag får ha såna aktiviteter för mig. Det ger en så mycket att få en stund med härliga, positiva, inspirerande människor.



Denna gång var det några som inte kunde komma, vilket var synd. Men positivt var att jag fick göra en ny bekantskap. Denna härliga tjej kommer in med dessa härliga gula blommor i mitt hus och tillsammans med de andra flickorna hade vi en underbar förmiddag.
Tack alla Ni! Ni förgyller som vanligt mina dagar!



Var tvungen att visa upp en av mina pelargoner som lyckats hämta sig från 2008... Jag är stolt över mina fingrar som kanske börjar bli en aning gröna...eller är dem fortfarande rosa?!?

Imorgon bär det iväg till Estockholmo med Forever. Företaget anordnar superinspirerande dagar lite då & då som jag inte missar för allt i världen. För tre hundralappar får man en heldag med olika föreläsare (som ofta har med personlig utveckling att göra) och en matig smörgås med kaffe eller te. Imorgon är det min syster som står på programmet tillsammans med Tina Törner.
Nu ska jag ta och väcka en helt slutkörd man med lite varma mackor och te...
Mys-fredag ikväll!
Ha de´!

2 kommentarer:

MonaA sa...

Tack själv Anna, det var så mysigt att vara hos dig! När jag tänker efter så har jag nog redan skrivit det på FB, jag har en förmåga att upprepa mig, tror jag :-)! Men sånt tål att upprepas, jag lever på dessa frukostar i flera dagar, och vilken hallonpaj, mums!

Stor kram och ha en härlig dag i Stockholm!

Wilma sa...

Kul att ni hade kul, synd att några inte kunde komma.
Blev det nån paj över?...

Ha't så kul i storstan, hälsa syrran!

// Qsen