27 april, 2009

Sånt som gör mig glad

Presentpapper!
Det är nåt jag skulle kunna köpa hur mycket som helst.
Jag blir glad när jag ser det. Inspirerad att göra fina paket av.
Eller mest att ha hemma, bara...


En prickig favorit från Åhléns

Dessa är från Åhléns, där man för övrigt skulle kunna shoppa ihjäl sig gällande både det en och det andra. De har gardiner som jag är gruvligt KÄR i och har varit ett tag. De är smalrandiga i sv/v och finns både i hissvariant och som längder och skulle kunna dö för vilken som... Har Ni sett dem?


Blommigt inslagspapper från Åhléns

Helgen för Anna har varit hektisk och händelserik.
Mässa för hela slanten. Stod på Våra Barn-/Hem-fritid-energi-mässan, vilken inte var speciellt välbesökt men var stor succé för vår del.
Många nya kunder och massor av visningar som väntar...


Guldpapper som antagligen är från Åhléns

Guld!
Skulle vilja ge guld till ett antal personer.
Dels till mina älskade som alltid finns i mitt hjärta även om jag är borta mycket!
Sen till några guldkorn till vänner som finns där både när jag vill ge och få...skratt och gråt!
Jag är sååå tacksam för att Ni finns!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Javisst, servetter och presentpapper kan vara så läckra!

Kramis,

Mia sa...

Haha det här håller jag helt med om. En sådan idiotisk sak egentligen men papper, block och snören gör mig löjligt lyckligt.

Tack för din fina kommentar - det har varit ett högst medvetet val från min sida för jag ville inte leva så. Var en väldigt destruktiv människa, väldigt elak mot mig själv och så ville jag inte fortsätta men i takt med att jag fått en bättre självkänsla har jag också förlorat en del vänner. Eller ja, egentligen var de allt annat än just det. Idag har jag lite färre vänner men de är riktiga.

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du hittade in till mig även om det inte var till den Ullis du tänkt. Läste om Sifferboden i FK. Skulle vara kul att ta en tur dit.

Ullis

Wilma sa...

Mmm... här är det också fullt av papper, det blir konstigt nog en rulle här och där när man shoppar...
("har nog slut hemma")

Gardinerna har vi ju diskuterat,är väl slut när vi kommer oss för att handla. Finns för många färger att välja på...

Hoppas det går bra med pållarna till brudparet.

// Kram, Qsen!