15 april, 2009

Men nu så!

Hoppas Ni inte tröttnar och ger upp efter dessa torra tider...
Ja, Ni vet hur det är när man kommer in i en aktiv period då ALLT ska hända, helst samtidigt och nyss.
Vet inte hur jag ska lyckas hinna allt men jag är positiv och tidsoptimist, så lär jag mig bara trolla så kommer allt gå bra!
Ni får helt enkelt stå ut med torka på bloggen lite då & då, den som väntar på nåt gott...
...får hålla till godo med sovrum idag!




Sonens rum, som faktiskt får agera gästrum ibland, är ett av de rummen under snedtak på övervåningen. Vi har bara två sovrum och ett badrum på övre plan med ett mindre utrymme för tv-spel eller annat mys. Bastu törs man knappt nämna eftersom den fyllts med allt ifrån vinterkläder till böcker. Och jag lovar, den är välanvänd (inte som bastu dock). Här slösas inte på förvaringsutrymmen!
Den senast inköpta sekretären som vi fyndade från Blocket hamnade i sonens rum och fylldes snabbt med lego och bilbana...




Vårt sovrum är väl inget vi prioriterat att "pimpa" utan rollades bara snabbt vid inflyttning direkt på tapeterna. Cerise och chokladbrun, är en kombi jag alltid gillat. Ganska skönt med murriga färger i ett sovrum. Men, men det dröjer nog inte länge tills det sitter nåt annat på väggarna...
Ombyte förnöjer, så länge Du inte har hittat det bästa - då är det bara att hålla fast!

Inga kommentarer: