25 februari, 2009

Batterierna...

...måste bytas i kameran. Därav det långa glappet mellan inläggen. Möjligtvis att tiden har varit lite knapp men det är mest för batteriernas skull...
Efter idag har jag nog inget att skylla på, då en storhandling på Citygross ska fylla på alla förråd. En gång i månaden åker familjen och storhandlar på vår absoluta favorit. Citygross är det ultimata stället, tycker vi. De har verkligen ALLT. Det finns också så man kan välja mer prisvärda varor eller alternativt lite dyrare (kanske bättre kvalitét..), man gör precis som man vill. Storpack är toppen. Vi köper säckar med pasta och ris bl a så räcker det ett par månader.


Min murgröna som står vacker i köksfönstret

Sportlov är det också här hemma nu. Sonen leker med lite kompisar på dagarna och gör lite uteaktiviteter. För mig innebär det att jag jobbar några kvällar denna vecka. När mannen kommer hem pyser jag iväg, ibland möts vi på vägen. Men torsdag och fredag får vi besök av morbror med familj så jag hoppas på heldag i Romme Alpin nån av dagarna! Det var väldigt längesen jag åkte slalom nu och jag längtar verkligen.


Tre loppisfynd. Älskar ljusstakar.

Nej nu ska jag vara lite kreativ och göra några nya brädor, klippa sonen och göra mig redo för storhandling. Det här blir en BRA dag! Älskar att storhandla, sonen också, vilket är en fördel.

Hej hopp, storshop!

1 kommentar:

Aspliden111 sa...

Hej hopp!
Jag älskar att storhandla, dessvärre inte mina barn...men de kan man nog förklara med att vi har 15 mil, enkel väg, in till Skellefteå där vi brukar stor handla...
Vi har sportlov nästa vecka och då packar vi bilen full hakar på släpen med skotern och åker mot Mullbacken, mitt mellan Sorsele och Arjeplog kan man nog enklast förklara.
Kram på dig så hörs vi senare!