02 februari, 2009

Burkar & drömmar


Kärlekste, Himmelskt gott, Rooibos Champange mm

Vet inte hur många burkar jag har...många är dem i alla fall. Varje loppis brukar sluta med minst en burk. Glas eller plåt spelar ingen roll - kalla mig BURK-GALEN!





Grejen är att jag alltid kan skylla på att dem kommer till användning.
I köket t ex där har jag pasta & flingor i några. Alla olika téer har också fått en varsin burk. Ser dessutom mysigt ut, om Du frågar mig.
Ännu mer funktionellt blir det om man dessutom skriver på vad det innehåller. Alla te-sorter har så mysiga namn, vilka naturligtvis ska synas...

Har för den delen haft en underbar helg!

I lördags gick jag och mannen i Helly Hansen (hela kitet med långisar & sockor...) och arbetade i bo´n hela dagen. Har en hel del beställningar som skulle göras.
Ett trevligt avbrott var fika med Älsklingens föräldrar.

Varannan månad åker vi på seminaruim till Stockholm som anordnas av företaget. Igår var det alltså dags igen...och dessa dagar får INTE missas! Vi packar bilarna fulla med glada, goa återförsäljare för att förkovrar oss och får en KICK.
Man får så mycket att man blir helt slut, men ack så lycklig och inspirerad!

Idag ska jobbas för fullt! Har så mycket roligt framför mig nu, jag känner mig helt pirrig i kroppen.

Gör skillnad! Mitt mål med mitt arbete är att ge andra en möjlighet att uppnå sina drömmar.
Jag lever min dröm! Gör Du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om att man inte kan ha för många burkar. De är ju användbara till både det ena och det andra.
Dessutom är det mycket fint att ha dem stå framme.

Kramelikram @nette

Fru Bes Blogg sa...

du har nåt hos mig!