16 februari, 2009

GRATTIS !

Nu är det så att jag har ramlat iväg till 1000 besökare på min blogg! Det ska naturligtvis firas med att tre av Er som lämnar en kommentar idag (fram till kl 24.00) får en liten present av mig i brevlådan...



Ni som vet vem jag är vet att jag arbetar i ett företag som heter Forever. Helt fantastiska produkter. Bl a detta lilla "Lips" som är Aloe vera-baserat och innehåller inget vatten, vilket gör att det kan användas även om det är minusgrader ute.

Tack för att Ni gjort bloggandet ännu roligare!
Glöm inte att titta in sen för att se vem som vann...

Trevlig måndag
/Anna

12 kommentarer:

Mojebarn sa...

Kul att hitta fler Dalabloggare.
Jättefina hästar du gör.

Jag lämnande ett amaryllistips till dig hos Annas lantliv.

Fru Bes Blogg sa...

åh! Vilken tur att jag lämnade en kommentar idag då om man har chans på det härliga lypsylet! Mitt är ju slut...och så är även dunkarna...och pengarna....

Aja, Ja men visst är Pink GRYM!!!! Jag gillade inte hennes gamla låtar men dom hon har gjort de senaste åren är ju sååå bra. Klart jag har hört Mr President:-) Den har jag sjungit med i bilen mååånga gånger :-) Hon har ju så bra texter, rakt på sak bara.
Har för mig att hon har en konsert i Las Vegas på nyår, skulle ju va coolt att få se det:-)

Kram!

Anonym sa...

Älskar Aloe =)
Mysig blogg!

Anne sa...

Självklart tittr man förbi och hoppas på att turen är på min sida, det har varit lite si och så med den det senaste.

Ha en go dag.

Kramis Anne

Camilla Alvén sa...

Hej!
Jag hittade hit via en kommentar som du gjort hos syster Ruffa. Jag tror bestämmt att jag återkommer.
Ha det bra
Camilla

Wilma sa...

Men GRATTIS till 1000!
Det rullar på...

// Kram, Qsen!

-camilla- sa...

1000 besökare, det är ju inte fy skam det inte... GRATTIS!!!

Självklart vill jag också vara med & "tävla" om ett av de där stiften. Det vore perfekt till min lilla tjej som jämt & ständigt är så torr om läpparna om vintrarna, oavsett vad hon smörjer dem med...

Nu är det bara att hålla tummarna & hoppas att turen är på min sida... *ler*

Ha det gott!

Hälsningar från ett kallt & snöigt Boden

Its a house sa...

Men vilken tur att jag ramlade in på din blogg just idag, mina vinternariga läppar skulle bli jätteglada av att hitta ett litet paket i brevlådan! *håller tummarna*

Sen måste jag bara berömma dig för de underbara dalahästarna du gör! Verkligen superfina! Och du, grattis till alla besökarna!

Bygatan sa...

Grattis till besökarna!
Du har en jättefin blogg och hästarna är bedårande.

Ett sånt cerat skulle göra susen för min dotter som har atopiskt eksem och vi har provat ALLT nu på vintern till läpparna. Det är som värst nu på vintern med kylan.
Håller tummarna nu då...

Må gott, kramar Lena

Mollymera sa...

Grattis till de 1000 första. Jag har haft ett ett sånt stift, det var jättebra, önskar mig gärna ett nytt. Många Kramar Christina
christina.m.karlsson@mark.se

Anonym sa...

Grattis bruttan!
Kul kul!!!
Because yo´re worth it!
Kramen i granen

annaslantliv sa...

Ja här vill man ju vara med och fira! Jag vinner aldrig men nu kanske det är min tur, hoppas hoppas!

Fick bra amaryllistips hos mig så nu kanske vi kan lyckas!! Vore ju kul.

Kram Anna