02 februari, 2009

Byrån i köket

Fler saker som hamnat under min märk-penna är denna gamla byrå. Väldigt vacker och praktisk. Rymmer massor. Jag tror att det var mannens farmor som hade denna när det begav sig och används nu flitigt av barnbarnet med familj.





Den står i köket och matchar (än så länge..) vårt köksbord med stolar. Det är väl tänkt att dessa ska få sig en duvning av slip och vitfärg men jag tror att jag lämnar byrån som den är.



Alla lådor har innehållsförteckning

Längtar till våren! Längtar efter att tillbringa dagen på vår underbara gård. Den ger mig en otrolig frihetskänsla. Kan ibland bara bli ståendes och blicka ut över åkrarna och hästhagen. Alla gärdsgårdar och lador. Underbara vackra träd, speciellt vår ståtliga lönn som välkomnar längs grusvägen in genom grinden till huset.

Jag är så tacksam att vi har hittat vårt paradis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

Tack för ditt besök på hemtrender! Och vilken fin blogg du har =)

Ha en fortsatt skön dag!