17 februari, 2009

Det blir som jag vill

Tänkte börja med att gratta tre tjejer...
..för dem kommer att få ett Lips på posten (så snart de lämnat adressen)

och dem är Lena, Anna & Camilla!


Min present till Heléne - för ett bra jobb!
Brädorna i bakgrunden bor hos Pia & Veronica

"Hela hemligheten med ett lyckligt liv är att vara djupt intresserad av en sak och gräsligt upptagen av tusen" Hugh Walpole


Gör dessa brädor på beställning, denna var
en gåva till en väldigt go tjej som jag gillar.

Gräsligt upptagen av tusen saker, det låter som mig. Mannen undrar ibland hur jag ska hinna med att göra alla de saker jag drömmer om. Dessutom är han förvånad över hur många yrken jag skulle kunna tänka mig att jobba inom.
Jag kan bara säga att "det ordnar sig". Det kommer att bli precis så som jag vill! Jag har tagit kommandot över mitt liv, därför kan jag styra det som jag vill.

"Dröm inte bort Ditt liv - Lev Din dröm!
(Annars är risken stor att Du lever någon annans..)

2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Tjoho! Vad glad jag blir!
Mailar genast min adress. Tack så mycket.

Kram Anna

Anonym sa...

Hej vännen.
Så synd att man varit sjuk i några dagar annars kunnde man ju vinna ett lip. Hi Hi.
>Tavlan har en bestämmd plats och är på väg upp på väggen, men du vet skomakrens....
så det blir inom kort. Jag får hota med att du kommer hit snart och då vill du se vart den sitter. Hi hi...
Kram på dig
Helene