12 februari, 2009

Från en vän

fick jag en vacker orkidé.



Som blommade när jag fick den...
...men sen var det nånting som hände.
En dag satt inte blomman kvar.



Men nu har det lyckats komma fram en till.
Fantastiskt roligt. Jag är överlycklig. Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag pratat med den och bett snällt om en ny knopp.

Man får det man ber om..



Law of attraction - har Ni hört talas om den. Själv har jag fått uppleva det flera gånger.
Ville bara visa upp min vackra blomma, nu ska jag fortsätta med städningen.

5 kommentarer:

annaslantliv sa...

Ja de är värda att vänta på, för de blommar ju så vackert och länge när de väl sätter igång!

Kram Anna

me and alice sa...

Mmm... Vilken vacker orkide´...
Är lite less på de vanliga sorterna, men den där var så vacker!
Trevlig helg!
Kram Susanne

Bygatan sa...

Vilken vacker knopp, det var nog ditt peptalk som gjorde att den orkade ta sig.

Ha en trevlig helg, kram Lena

Ann-Catrin sa...

Oh vad annorlunda och vacker den där var... den var värd all väntan tycker jag!!

kram på dig
Ann-Catrin

Anonym sa...

Ååå Va glad jag blir att du är så kär i Pinocchio!!!

Lovisar vännen